The Day Before.........

29 juni 2010 - Breda, Nederland

De koffer is eindelijk ingepakt. Dat viel nog niet mee. Er zijn diverse website's waar je het weer in IJsland voor de komende dagen kan opvragen. Alleen de ene geeft een graad of 20 aan, een andere houdt het op ongeveer 14 graden! Over a.s. donderdag zijn ze het wel eens, regen! Kortom, ik heb van alles ingepakt!

En waar men ook wel eens wat aan mag doen is al die verschillende oplaadkabeltjes! Eentje voor mijn kleine pc-tje, MP3 speler, telefoon en een oplaadhouder voor de canon, een USB-geval en dan heb ik het geloof ik wel! Het is een tas vol!

Om 11.00 uur moeten we verzamelen op Schiphol en maken we kennis met onze reisleider (of wordt het een reislijder) Gert Speek! En om 14.00 uur zullen we dan het luchtruim kiezen, we vliegen met Icelandair vlucht FI503 en zullen rond 17.15 uur nederlandse tijd landen!

Tot de volgende internetlocatie!

1. Karin:
    Hoi Corrina,
    Ik wens je een hele fijne vakantie en succes met het uit elkaar houden van de kabeltjes. Ik ga je zeker volgen op je mooie reis.
    Groetjes,
    Karin
  2. Frits en Babs:
    29 juni 2010
    Hoi Corrina, klaar voor vertrek!
    Een hele fijne vakantie en ook wij zullen je avonturen zeker weer volgen!!
    Groetjes Frits en Babs
  3. Mirjam:
    29 juni 2010
    Hey Corrina, leuk om je op deze manier te volgen! Eerst nog een nachtje dromen en dan op zoek naar ons spaargeld!! Isavetheday greetz Mirjam
  4. Hans Koning:
    Hé Corrina,

Veel plezier in IJsland (let goed op je geld daar :-) en hou je mobiel in de gaten voor de tussenstand van Oranje.....

Groetjes,
    Hans
  5. Sandra:
    30 juni 2010
    Wij wensen je een hele leuke, gezellige, mooie vakantie. Hoop dat het wel wat beter weer in aankomst is want met onze tropische temperatuur is 15 graden maar koud. Succes met al je kabeltjes. Hoop dat je ook wat kleren mee genomen hebt ha ha ha. Groetjes van de familie Senden
  6. Betty:
    30 juni 2010
    Hele fijne vacantie ga zeker je reis volgen heel spannend Spike zal Bandit missen in de vroege ochtend maar is leuk als ze elkaar weer zien. Veel plezier tot de volgende email groetjes Betty
  7. kees en corrie van ginneken:
    30 juni 2010
    Nou daar gaan jullie dan goede reis
  8. Alexia:
    3 juli 2010
    vanuit onze tropische omgeving ziet het er daar wel heeeeeeeeeeeeeel aantrekkelijk uit!!!