Rondreis IJsland

15 juni 2010 - Breda, Nederland

Naar IJsland op vakantie gaan stond al heel lang op mijn verlanglijstje! Dit jaar gaat het er eindelijk van komen. Na het doorlezen van het reisaanbod van diverse reisorganisaties is mijn keuze gevallen op Askja Reizen. Op 28 februari ben ik met een vriend naar de info-dag van Askja gegaan. Na het zien van het info-filmpje over IJsland was ik om. De volgende dag heb ik gelijk geboekt voor de IJsland Grote Rondreis van 30 juni tot 10 juli!

Afgelopen weekend heb ik de reispapieren ontvangen en ben ik aan de slag gegaan met een reisblog. Nu heb ik in IJsland niet altijd internetmogelijkheden, maar ik probeer zo vaak mogelijk mijn ervaringen te updaten.
Als jullie je e-mail adres achterlaten, dan ontvang je in je mailbox een berichtje zodra ik de site heb bijgewerkt!

Nu gaat het echt opschieten, mijn nieuwe camera ligt al klaar, de reisblog is geopend en nu maar goed het weer op IJsland in de gaten gaan houden. Kunnen er wat t-shirtjes mee en eventueel een afritsbroek of toch die extra warme trui?

Groetjes,

Corrina

1. Tante gonny:
    16 juni 2010
    Corrina,

Een heel fijne vakantie gewenst in IJsland.
    Het is een van de landen die op mijn verlanglijstje staan. Maar daar staan er nog heel veel op.
    We zullen je volgen via de mail.
    Groetjes uit Klundert,
    Oom Kees - Tante Gonny
  2. Sandra:
    17 juni 2010
    Zal je site zeker in de gaten houden, heel veel plezier tijdens je vakantie, hoop dat de vulkaan zich rustig houdt. Ben wel een beetje jaloers hoor. '
    Groetjes Sandra
  3. kees en corrie van ginneken:
    20 juni 2010
    WIJ hopen dat jullie een hele fijne vakantie hebben
    wij zullen je zeker volgen via de mail.
    Dus heel veel plezier , en tot ziens.
    Groetjes Corrie en Kees van Ginneken
  4. Jeanne Herijgens:
    28 juni 2010
    Ha Corrina..
    Leuk dat je ons ff een mail stuurt, we gaan zeker je belevenissen weer lezen.
    Heel veel plezier in Ijsland !!

Groetjes Louis en Jeanne