Rondreis IJsland

15 juni 2010 - Breda, Nederland

Naar IJsland op vakantie gaan stond al heel lang op mijn verlanglijstje! Dit jaar gaat het er eindelijk van komen. Na het doorlezen van het reisaanbod van diverse reisorganisaties is mijn keuze gevallen op Askja Reizen. Op 28 februari ben ik met een vriend naar de info-dag van Askja gegaan. Na het zien van het info-filmpje over IJsland was ik om. De volgende dag heb ik gelijk geboekt voor de IJsland Grote Rondreis van 30 juni tot 10 juli!

Afgelopen weekend heb ik de reispapieren ontvangen en ben ik aan de slag gegaan met een reisblog. Nu heb ik in IJsland niet altijd internetmogelijkheden, maar ik probeer zo vaak mogelijk mijn ervaringen te updaten.
Als jullie je e-mail adres achterlaten, dan ontvang je in je mailbox een berichtje zodra ik de site heb bijgewerkt!

Nu gaat het echt opschieten, mijn nieuwe camera ligt al klaar, de reisblog is geopend en nu maar goed het weer op IJsland in de gaten gaan houden. Kunnen er wat t-shirtjes mee en eventueel een afritsbroek of toch die extra warme trui?