Laatste dag!

19 november 2013 - Amman, Jordanië

Om half tien vertrekken we voor een vier uur durende reis naar Amman. Omdat de Desert Highway niet zo spectaculair is dan de Kings Highway, ligt iedereen al gauw te slapen.

Tegen half drie bereiken we de enorm volle en drukke en lawaaierige hoofdstad. Vlug de koffers op de kamers en naar de Citadel. Daar ontstijg je de drukte een beetje en kan men genieten van archeologische opgravingen tot wel 7000 jaar oud. Via kleine steegjes komen we downtown uit waar we nog met zijn allen genieten van het laatste avondmaal. Nog even over een zeer drukke groente- en fruitmarkt en het was weer tijd om naar het hotel te gaan. Om half vijf gaat de wekker, de thuisreis wordt aangevangen.

Ik heb een heerlijke tijd gehad in Jordanië, het land is mooier dan ik had verwacht en de bewoners zijn zeer vriendelijk. Wat mij betreft een aanrader voor eenieder die nog wat zon wilt zien en voelen zo aan het einde van het jaar en de Bijbelse geschiedenis interessant vind! Bedankt voor het volgen en wellicht tot de volgende reis!

1. Frits en Babs:
    19 november 2013
    Vakantie zit er al weer op , dat is snel gegaan!!
    Je hebt weer een mooie trip gemaakt !!
    Weer een ervaring rijker !
    Een goeie reis terug naar huis !! ✈✈✈
  2. Bert Learbuch:
    20 november 2013
    De vakantie zit er weer op. Ongetwijfeld met een schat aan mooie ervaringen en uiteraard heel veel mooie foto's die weer in zo'n mooi foto-album van jou terecht gaan komen. Veel succes ermee!!
  3. Sjaak in 't Veld:
    20 november 2013
    Hartelijk dank voor de mooie weergaven van je belevenissen.
    Werkelijk een reis om op terug te zien

Een goeie reis naar huis, en graag tot ziens
    Sjaak
  4. Mirjam:
    21 november 2013
    Ben je al thuis? Sorry voor de (te) late reactie maar het was weer enorm leuk om je te volgen!!!
  5. Corrina:
    21 november 2013
    We zijn weer thuis! Sterker nog, we zijn al weer aan het werk! Ik heb een heerlijke tijd gehad en kijk nu al uit naar het uitzoeken en bewerken van mijn foto's!