Naar China!

21 april 2014 - Breda, Nederland

Samen met Sandra Pouls naar Jordanië reizen is prima bevallen. Toen bleek ook al dat we beiden China op ons vakantie wenslijstje hadden staan. Dus, al gauw wisten we dat dit jaar onze reisbestemming China zou zijn. Vervolgens hebben we het aanbod van verschillende reisorganisaties vergeleken. Djoser bleek in onze ogen de mooiste reis te hebben, die aansloot bij onze wensen. Nu deze reis aardig begint vol te lopen hebben we besloten dit weekend te boeken en dat hebben we vandaag gedaan!

Wij vertrekken 5 september voor een 24-daagse reis door China! Natuurlijk bezoeken we de Chinese Muur, de Verboden Stad, de Pandaberen en het Terracotta Leger! We sluiten af in Hong Kong. Ik hoop weer regelmatig mijn verslag bij te kunnen werken en hoop dat jullie het weer leuk vinden om ons te volgen!

Corrina

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mieke frieswijk:
    21 april 2014
    Jullie volgen is heel interessant, spannend en de foto's zijn super! Alvast heel veel voorpret gewenst samen.
  2. Betty:
    21 april 2014
    Wat een avontuur zal het worden
  3. Mirjam:
    21 april 2014
    Leuk hoor! Ik ga jullie weer volgen!
  4. Corrina:
    21 april 2014
    Bedankt! De voorpret is al heerlijk en ik heb nog even tijd om te oefenen om met stokjes te eten!
  5. Anita:
    21 april 2014
    Vool mij glaag nummel 39 met lijst.....hoef geen sambal bij! Wel kloepoek!! Asseblief....
  6. Sjaak in 't Veld:
    22 april 2014
    Hoi Corrina

Wat een prachtige uitdaging. Een land om werkelijk te ontdekken met
    een fantastische geschiedenis
    Ga weer graag met jullie op reis en zie uit naar jullie belevenissen
  7. Frits en Babs:
    22 april 2014
    Hoi Corrina , je gaat weer een mooi avontuur aan ,
    en leuk dat je een reismaatje hebt met dezelfde interesses !
    We wachten op jullie verslagen,
    enne voor nu alvast VEEL voorpret !!