Noorderlicht op de Lofoten, Noorwegen!

2 februari 2013 - Breda, Nederland

Sandsletta van Nordic Vision Nordic Vision Fotoreizen

Vrijdag 8 februari vertrek ik voor een weekje naar de Lofoten, Noorwegen. Dus, weer terug boven de poolcirkel! Volgens wetenschappers biedt de winter 2013 de beste Noorderlicht mogelijkheden sinds jaren! Voor mij een reden om eens een keer niet de zon maar de kou op te gaan zoeken in de winter. Natuurlijk kan het ook de hele week bewolkt zijn en zien we niet veel van dit spectakel. Maar gelukkig is de omgeving ook zeer mooi, dus met behulp van twee fotografen hoop ik toch wel wat mooie foto's op deze reislogger te kunnen plaatsen!

Ik hoop dat ik jullie regelmatig op de hoogte kan houden van mijn avontuur en reacties zijn altijd leuk te lezen!

Groetjes,

Corrina

1. Cock Herreveld:
    2 februari 2013
    Wij zijn straks heel benieuwd naar jouw verhalen en vooral naar de foto's. Geniet ervan en vooral goed op jezelf passen. Groetjes vanuit BAB.
  2. Anita:
    2 februari 2013
    Ik zal duimen voor het juiste weer, stuur die bewolking maar naar Nederland voor een weekje. Heel veel plezier!! En kleed je warm aan, hahahaha....
  3. Mieke frieswijk:
    2 februari 2013
    Heeeel veel mooie fotomomenten gewenst met het juiste (noorder) licht!
  4. Mirjam:
    3 februari 2013
    Een geweldig mooie week gewenst en ik kijk uit naar de mooie foto's! Geniet ervan en vergeet de thermokleding niet! pitää hauskaa!
  5. Jack en Nel:
    4 februari 2013
    Corina
    Wij wensen jou een mooie reis toe
    en hopen dat je geluk hebt om het schouwspel te mogen zien
    groetjes van jack en nel farla
  6. Ma ;:
    4 februari 2013
    Corrina
    Ben benieuwd of de weergoden het jullie nu wel gunt om het
    noorderlicht te zien, ik kijk uit naar de foto,s

groetjes ma