Svolvaer

13 februari 2013 - Svolvær, Noorwegen

Na weer een avond met Noorderlicht begint de vermoeidheid toe te slaan. Na een langzame start vertrokken we vanmorgen rond half twaalf naar Svolvaer. Onderweg kwamen we drie elanden tegen en zagen vier zee-arenden rondvliegen.

Tegen twaalven stopten we bij de stokvisrekken om daar weer lekker los te gaan met fotograferen. Misschien een rare gedachte, maar door ze te fotograferen lijkt het wat minder triest voor ze!

Via een hoge brug zijn we naar het centrum/haventje gelopen om daar eerst even te genieten van een lekkere cappucino! Maar niet al te lang, want we moesten weer op tijd zijn voor de prachtige zonsondergang!

Hard werken hoor, zo'n vakantie!

1. Frank:
    13 februari 2013
    Nog een paar daagjes doorbijten, dan mag je weer naar huis om uit te rusten :-)
  2. Corrina:
    13 februari 2013
    Ja, daarom hebben we de camera's en statieven paraat mocht het weer heftiger losbarsten. Slapen doe ik dit weekend wel weer! Maar die wallen onder mijn ogen............. Maar ik heb hier een prachtige tijd! Goede keuze geweest!
  3. Angelina:
    13 februari 2013
    Het ziet fantastisch uit , ben benieuwd naar de foto's
  4. Mieke frieswijk:
    14 februari 2013
    Ja, het is een drukke vakantie maar de foto's mogen er zijn! Thuis maar lekker bijslapen, het ijzelt hier! Grijze dag.
  5. Frits en Babs:
    14 februari 2013
    Je hebt wel een mooie reis zo!
    Mooie foto's hoor!
    Maar zie net dat het er al weer bijna op zit!
    Maar hier in N.L. Is het ook winters hoor!
    Alvast een goeie reis terug!
    Groetjes van ons