Avond voor vertrek!

4 september 2014 - Breda, Nederland

Na maanden wachten is het eindelijk zover! Overal liggen er stapeltjes die nu in de koffer mogen. De fotokaartjes zijn leeg, de batterijen zijn vol! Morgen gaan we eindelijk beginnen aan onze rondreis in China.

Het wordt een korte nacht, we komen rond 3 uur Nederlandse tijd in Beijing aan, alleen is het daar dan al 9 uur! Maar als we de jetlag willen voorkomen, dan zullen we er aan moeten geloven en ons dompelen in de stad met zijn net geen 20 miljoen inwoners!

zài jiàn (tot ziens)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mieke frieswijk:
    4 september 2014
    Heel veel mooie momenten gewenst en goeie reis!
  2. Thijs Pouls:
    4 september 2014
    Ik heb het reisschema gelezen. Het lijkt mij een geweldige, fantastische reis. Prima keus, maar wel vermoeiend. Ik ga iedere keer tijdens jullie reis die delen weer lezen. Veel plezier
  3. Frank:
    4 september 2014
    Veel plezier met deze reis en maak maar weer mooie foto's zodat we hier in Nederland toch een beetje mee kunnen genieten.
  4. Ina:
    Heel veel
    plezier en ik kijk uit naar jullie foto's!
  5. Debby:
    4 september 2014
    Heel veel plezier...ben benieuwd hoe het daar is. Xxx debby
  6. Jolanda:
    4 september 2014
    Heel veet plezier kijk al uit naar het fotoboek
  7. Mirjam:
    4 september 2014
    Hele fijne vakantie en ik ga je weer met veel plezier volgen via de reislog!
  8. Betty:
    4 september 2014
    Heel veel plezier en een goede reis.Ik kijk erg uit naar jullie avonturen
  9. Jaap deen:
    5 september 2014
    Nou het feestje kan beginnen. Maak mooie opnamen, maar geniet vooral.`ik ga jullie volgen.
  10. Inge otten:
    5 september 2014
    heel veel plezier en geniet van al het moois daar !!!
  11. Ma:
    5 september 2014
    ben je nog niet weg kun je nu al chinees
    veel plezier ma
    je bent nog niet weg en je kent al chinees

veel plezier groetjes ma
  12. Koolen:
    5 september 2014
    Een hele fijne vacantie en veel plezier.
    Ome Adrie
  13. Angelina:
    5 september 2014
    Onze camperreis in Canada zit erop
    Hopelijk ga je net zoveel genieten dan wij