De avond voor vertrek!

12 juni 2012 - Breda, Nederland

Het is zover! Overal liggen "stapeltjes"! Het was nog een gedoe de koffer te vullen met de juiste kleding! Eerst waren de voorspellingen niet zo best maar nu ziet het er goed uit! Dikke vesten zijn vervangen door dunne vesten en ik neem zelfs een afritsbroek mee! Da's wel heel gedurfd............. maar, als ik alle lagen over elkaar aantrek, hoef ik ook geen kou te krijgen mochten de weersvoorspellingen weer niet juist zijn.

Nu nog kijken of mijn statief in de koffer past...............en hopen dat we onder de 20 kg blijven!

Tot de volgende blog, dan vanuit Finland!

Corrina

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Koolen:
    12 juni 2012
    Prettige vacantie en gezond weer terug
    Tante Ton en OOM ADRIE
  2. Betty:
    12 juni 2012
    Heel heel veel plezier zal aan je denken als ik met de honden loop, veilig terug geniet tot de volgende bericht Gr. Betty
  3. Tante gonny:
    12 juni 2012
    Wij wensen jou een heel fijne vakantie toe.
    Geniet ervan en we zien uit naar je verhalen en foto's.

groetjes,
    Oom Kees Tante Gonny
  4. Frits en Babs:
    Hey Corrina , een hele fijne vakantie ,
    geniet van alle mooie dingen die je gaat zien en meemaken!
    Greetttzzzz Frits en Babs
  5. Mirjam:
    12 juni 2012
    Hey Corrina een super mooie, fijne en welverdiende vakantie gewenst!! Ik kom de foto's graag weer bekijken! Om er alvast in te komen ha det gøy og farvel! ;-)
  6. Anita:
    12 juni 2012
    Ik zal je de eerste kilometers begeleiden, maar eenmaal op Schiphol zal je het met je nieuwe reisgenootjes moeten doen. Een hele goede reis, maar vooral veel genieten en schiet je lek aan foto's.
  7. Jack en Nel:
    Corrina
    wij wensen jou een hele goede reis
    enne wij hebben nog een mini statief
    groetjes van jack en nel
  8. Alexia:
    12 juni 2012
    blabla...wij ploeteren voort ;)
  9. Corrina:
    12 juni 2012
    @Mirjam: Takk! (moest even googlen voor een vertaling, hahahaha)
  10. Hans:
    12 juni 2012
    Hoi Corrina, heel veel plezier. Maak maar veel mooie foto's. Dan kunnen wij ze over een tijdje komen bekijken.
  11. Angelina:
    13 juni 2012
    Veel plezier in Noorwegen. wanneer je aan het fotograferen bent vergeet dan niet om ook het toestel even weg te leggen en te genieten

gr.
  12. Sjaak in 't Veld:
    13 juni 2012
    Een hele goede reis naar een schitterende poolcirkel
    Geniet met volle teugen van een wel verdiende vakantie.
    Alles wat Holland betreft maar even loslaten.
    Groetjes
    Sjaak