Hotel kan niet meer stuk!

13 juni 2012 - Rovaniemi, Finland

We zitten in Rovaniemi, Finland! De vlucht ging prima. Voor het eerst zat ik in een vliegtuig waar je via een webcam ziet wat de piloot ziet! Vooral mooi als je net los ben, dan zie je het land onder je door schieten! En bij de landing idem........ Is weer eens wat anders.

Ik zit nu op mijn kamer en ben van alle gemakken voorzien. Gratis WiFi en TV. Ik kan het voetbal volgen........nou ja, zien........ik versta er niks van! Maar radio1 op mijn laptop en ik zit straks ook klaar voor de wedstrijd!

Hopelijk valt er een klein feestje te vieren in Nederland vanavond!

Frits en Babs......een hele fijne vakantie op Rhodos toegewenst. Lekker genieten!

Anita.....ben je toch nog een studiebol! Wat een goeie cijfers! Van harte gefeliciteerd!

Tot de volgende WiFi....

Corrina

1. Anita:
    13 juni 2012
    Ja dat op mijn ouwe dag! Fijn dat je goed bent aangekomen. Ik volgde vanmiddag je vliegtuig op de tracker en bij Oula verdween je plots van de radar. Schrok me gek en kreeg hem niet meer in beeld. Bij een beetje doorzoeken op de site bleek de radar zo noordelijk niet meer te werken....pfff heb maar netjes gewacht op een berichtje van jou, voor te gaan panikeren hahaha....fijne vakantie!!!
  2. Betty:
    13 juni 2012
    Mooi begin nou laat Nederland je avond ook nog beter maken maar het zal de pret niet drukken veel plezier
  3. Frits en Babs:
    Hey Corrina,
    fijn dat je goed bent aangekomen! Een hele fijne vakantie!
    Lekker genieten, doen wij ook!!
    Greettzzzzz Frits en Babs
  4. Tante gonny:
    Hoi Corrina,
    Nu kan het grote genieten beginnen. Doen wij ook een beetje door het lezen van jouw verhaaltjes en aan de hand van je foto's.
    Groetjes,
    Oom Kees en Tante Gonny
  5. Yvette:
    14 juni 2012
    Leuk om op de hoogte van je reis te worden gehouden. Fijne vakantie !!!
  6. Sjaak in 't Veld:
    14 juni 2012
    Hoi Corrina
    Veilig aangekomen en weer een nieuwe ervaring
    Ga maar goed genieten van je vakantie.
    In Nederland viel dat afgelopen tegen.
    Ze zullen nu wel zingen, we gaan nog niet naar huis
    etc. Het zal vooe hen niet lang meer duren.
    Jij moet nog maar even blijven in je vakantie
    omgeving Groetjes
    Sjaak