Bijna rond!

8 juli 2010 - Reykjavík, IJsland

Vanavond zijn we  weer  in Reykjavik. Dan hebben  we het  eiland gerond. Gisteren een heerlijke uitwaaidag gehad. Het ging flink tekeer in Landmannalaugar. Niet zo'n succes als je lenzen hebt maar ook onhandig als je een tent wilt opzetten. Wij waren  blij dat we in een  hotel sliepen. De rit naar het park was spectaculair. Smalle kronkelige weggetjes en vele rivieren die  we moesten doorsteken. Erg avontuurlijk! Lekker  gezandstraald en uitgewaaid bereikte we ons hotel die vlak bij de vulkaan Hekla staat. De vulkaan ziet er dreigend uit maar is gelukkig  rustig, hahahaha!

Het is gelukt weer wat foto's te downloaden, dus ook van de puffins!

1. Mirjam:
    8 juli 2010
    Wat een supermooie foto's! Ik wil de overige paar honderd foto's ook wel zien! Geniet van je laatste dagen en tot zaterdag! Ciao Mirjam
  2. Sjaak in 't Veld:
    8 juli 2010
    Het is wel genieten daar.
    Compleet een andere ervaring dan op andere vakantie reizen. Leuk dit per dag te mogen volgen.
    Goeie reis terug en op tijd zijn voor zo 20.30 uur!
  3. Anita:
    8 juli 2010
    Yo, kan je nog ff terug om zo'n Puffin in je rugzak te stoppen. Is een prima oranje mascotte voor zondag! En voor Brooklyn & Bandit graag een stukje gletsjer meenemen.....ze hebben het erg warm.
    Gave foto's hoor, veel plezier van je nieuwe camera zo te zien.
  4. Betty:
    8 juli 2010
    Wat een mooie fotos ben gek op de vogels heel leuk gedaan schitterend. Kan niet wachten om de rest te zien. Nog veel plezier.