Nieuwe website en nieuwe reisplannen!

14 februari 2011 - Breda, Nederland

Hallo allemaal! Deze reislog zal ik blijven gebruiken voor berichtjes over mijn reizen. Maar, voor mezelf en iedereen die dat interessant vindt, heb ik een eigen website met reisverslagen, fotografie-perikelen en Bandit's Blog ontworpen! Ook zijn er al wat online foto-albums gekoppeld aan reisverslagen.

De website is nog niet helemaal klaar, maar ja, als je blijft reizen en fotograferen, dan blijf je bezig!

De url = www.topazer.nl

De reisplannen voor de komende zomer zijn al bekend. Op 20 augustus 2011 vertrek ik voor 3 weken naar Alaska met SNP Reizen. De reis is inmiddels gegarandeerd dus vanaf die datum zal ik weer mijn reiservaringen op deze site vermelden. Ik ga tijdens de zalmentrek en hoop dus veel grizzlies te spotten die naar deze lekkernij staan te vissen.

Doeiiii!

1. Sjaak in 't Veld:
    15 februari 2011
    professioneel, fantastische uitdaging Alaska
  2. Inge otten:
    15 februari 2011
    Hoi Corrina,

Gaaf zeg, naar Alaska ! ik zie je waarschijnlijn nog wel voor die tijd maar hou me inderdaad op de hoogte. ik vind het erg leuk om te horen hoe het daar met je gaat.
  3. clarissa hoog:
    16 februari 2011
    erg koud maar spannend
  4. Frits en Babs:
    17 februari 2011
    Hey Corrina, mooi vooruitzicht zo'n reis,leuk om je weer te kunnen volgen.
    Enne, ziet er leuk uit hoor je website,MOOIE Foto's!!
    Greetzzzz
  5. Yvette:
    29 juni 2011
    Heb dit maar even ingevuld daar ik denk dat ik dan automatisch op de hoogte gehouden zal worden via e-mail .... Of moet ik zelf deze link aan klikken ???