Nog een paar nachtjes..........

14 augustus 2011 - Breda, Nederland

Hoi allemaal!

A.s. zaterdag is het eindelijk zover. Om 07.00 uur wordt ik op Schiphol afgezet en kan ik gaan beginnen aan een lange hang/reisdag! In Houston is er een overstap en zonder vertragingen kom ik zondagmorgen om 09.30 uur nederlandse tijd aan op Anchorage Airport. Gelukkig is het daar dan 10 uur vroeger, zodat ik nog lekker mijn bed in kan duiken!

De koffer is al bijna ingepakt, de e-reader staat vol met boeken en de mp3-speler staat vol met heerlijke muziek! En mijn foto-apparatuur staat natuurlijk ook al klaar! Ik hoop dat ik regelmatig gebruik kan maken van het WiFi zodat ik deze site regelmatig kan bijwerken.

Nog vijf daagjes werken en dan is het eindelijk zover! Het volgende berichtje zal vanuit Anchorage, Alaska komen!

Groetjes,

groetjes
  2. Tante gonny:
    14 augustus 2011
    Corrina,

Een heel fijne vakantie toegewenst. Wij zullen voor onze computer meegenieten.

Groetjes,

Oom Kees en Tante Gonny
  3. Mirjam:
    15 augustus 2011
    Dat wordt weer genieten van mooie berichtjes en foto's!! Ik kijk er naar uit!
  4. Frits en Babs:
    16 augustus 2011
    Hoi Corrina,
    leuk dat we je weer kunnen volgen.
    En je gaat weer een mooie reis maken!
    We houden de computer in de gaten en volgen je weer op je avonturen.
    Een hele fijne vakantie !!!
    Groetjes Frits en Babs
  5. Anita:
    17 augustus 2011
    Uiteraard reis ik (in gedachten) met je mee. Het is daar zo ongelofelijk mooi! Schiet je gek aan foto's en ajb speciaal voor mij, zee-otters!!! Kijk je ogen uit EN kijk uit. Lots of fun at the last frontier.
  6. Herman visscher:
    Corrina,
    Een fijne reis toegewenst en ik zal graag je belevenissen volgen. Veel plezier, goed weer etc.

herman visscher
  7. kees en corrie van ginneken:
    17 augustus 2011
    Hele fijne vakantie en geniet van al het moois gr corrie en kees
  8. Betty:
    19 augustus 2011
    Heel veel plezier wij zullen aan je denken maak mooie foto's tot over 3 weken Gr. Betty
  9. Anita:
    21 augustus 2011
    Het is zondagochtend en we hebben bericht, dat je veilig en wel bent aangekomen in je luxe appartement. De vakantie begint nu pas echt!! Veel plezier.