Weer thuis!

14 september 2011 - Breda, Nederland

De drie fantastische weken in Alaska zijn voorbij! Ik heb enorm geboft met de groep en de keus voor het najaar bleek ook een schot in de roos! Wat zijn de herfstkleuren prachtig. Vooral in Denali raakte je niet uitgekeken. De reden om terug te gaan naar Alaska was om met name de bruine beren (Grizzly's) te zien, terwijl ze naar zalm vissen. Nou, we hebben ze gezien! Ver, dichtbij, in het water, voor de bus, te veel om op te noemen!

Is dit de laatste keer dat ik in Alaska ben geweest? Ik denk het niet. Naar mijn (bescheiden) mening is dit nog een van de weinige landen (nou ja, staat) waar de natuur heel afwisselend is, waar de natuur ook de baas is en waar het leven niet altijd makkelijk is. Korte zomers, Liquid sunshine, Four seasons in one day........... Maar als de zon eenmaal gaat schijnen, dan raakt het land je! En, ik wil ook nog wel graag ooit naar de ijsberen gaan kijken (en dan bedoel ik dus niet in een dierentuin) en gewoon weer genieten van al het mooie wat Alaska te bieden heeft.

Dank voor het "meereizen" en de leuke berichtjes! Ik ben druk bezig met het maken van een mooie selectie uit ruim 3000 foto's. Die zal ik t.z.t weer gaan plaatsen op mijn website.

Tot een volgende keer?

Corrina

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Karin:
    15 september 2011
    Welkom thuis en bedankt voor het laten "meereizen" van ons thuisblijvers.. Was geweldig om deze reis te maken. Succes met het uitzoeken van de foto's.

Groetjes,

Karin
  2. Frits en Babs:
    21 september 2011
    Hoi Corrina
    Je bent weer terug van je avontuur, je hebt een heel mooie vakantie gehad!
    Dit zit er weer op, maar weer iets moois om op terug te kijken.
    Je hebt nog een heel karwei met het uitzoeken van je foto's,
    maar een mooi project voor de winter.
    Succes ermee!
    Groetjes Frits en Babs